Pozycjonowanie Wizytówki w Google

Pozycjonowanie w google map

Pozycjonowanie mapy Google

Praca nad widocznością strony w głównych wyszukiwaniach to oczywistość dla każdego przedsiębiorcy. Mniej oczywista dla wielu jest natomiast konieczność walki o pozycję w Google Maps. Jak się jednak okazuje, pozycjonowanie Map Google Warszawa w przypadku wielu firm jest nie mniej istotne, niż zwyczajne pozycjonowanie naturalne.

Mapy, a wyszukiwania regionalne

Wyszukując produkty lub usługi, poza stronami najlepiej wypozycjonowanymi pod dane frazy, przed oczami użytkowników ukazują się również najlepsze firmy z okolicy. Dlatego ważne jest, aby strona firmy była wyszczególniona w mapach. Na czym polega pozycjonowanie map Google? Pod wieloma względami jest ono podobne do klasycznego pozycjonowania, jednak w grę wchodzi tutaj również wiele zupełnie innych kwestii. Najważniejsze aspekty pozycjonowania map Google dotyczą:

Zakładanie wizytówki map
  • założenia i wypełnienia wizytówki Google
  • użycia fraz kluczowych
  • zadbania o ilość opinii
  • zadbania o jakość opinii
Pozycjonowanie wizytówki

Wizytówka w Google to podstawa

Jeśli chcesz być widoczny w Mapach Google, będziesz potrzebował wizytówki. Jej założenie jest darmowe, a korzyści nieocenione. Jednak istotne jest nie tylko to, aby posiadać wizytówkę, ale również to, co się w niej znajdzie. Rzecz w tym, iż należy podać jak najwięcej informacji o firmie. Powinieneś wypełnić wszystkie pola, nawet jeśli poszczególne podpunkty nie mają znaczenia z perspektywy Twojej działalności. Google wyróżnia te firmy, które zamieściły w wizytówkach najwięcej informacji.

Frazy kluczowe, a pozycjonowanie w Mapach Google

Jeśli chcesz zwiększyć widoczność w Mapach Google, użyte muszą zostać konkretne frazy kluczowe. Powinny się one znaleźć w wizytówce firmy. Przemycenie ich w formularzu nie zawsze jest proste. Doświadczenie naszych specjalistów umożliwia jednak przygotowanie wizytówki w taki sposób, aby informacje o firmie brzmiały naturalnie, a jednocześnie umożliwiały wypozycjonowanie przedsiębiorstwa w Mapach. Oczywiście zajmujemy się również określeniem najbardziej trafnych fraz kluczowych, które później umieszczamy w wizytówce.

Pozycjonowanie map google - frazy SEO

Opinie w Google map

Każdy użytkownik internetu ma możliwość wystawienia opinii firmie, która posiada wizytówkę Google. Opinie są bardzo ważne z perspektywy pozycjonowania Map Google. Ich ilość, podobnie jak autentyczność, wpływają na pozycję firmy w wyszukiwaniach. Ważne jest również, jaką średnią oceną może się pochwalić dane przedsiębiorstwo. Tym samym warto zachęcać Klientów do pozostawiania ocen i opinii na temat firmy i jej usług lub produktów. Podsumowując kwestię znaczenia opinii w Googlach dla pozycji w wyszukiwaniach i w mapach, istotne są takie kwestie, jak:

Ilość

Im więcej opinii, tym wyższa pozycja firmy w wyszukiwaniach. Google docenia popularne firmy, traktując je jak renomowane marki, którymi interesują się użytkownicy.

Autentyczność

Sztucznie generowane opinie to zmora internetu. Google surowo kara za fałszowanie opinii, dlatego też pozycjonowanie Map Googla należy opierać na prawdziwych opiniach.

Jakość

Nie powinno to nikogo dziwić, że im wyższe oceny i bardziej pozytywne opinie posiada dana firma, tym wyżej jest ona ceniona przez Google.

Bezpłatna wycena

Przygotujemy dla Ciebie ofertę w trzech wariantach

  • Pomoc w doborze słów kluczowych
  • Audyt SEO
  • Stosowanie skutecznych metod
  • Pozycjonowanie Google map
  • Pozycjonowanie strony/sklepu
  • Bezpieczny link building
  • Stały opiekun do kontaktu
  • Monitoring pozycji
  • Raportowanie prowadzonych działań

Tworzenie stron

Tworzenie stron

Content marketing

Content marketing

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie

Public relations

Public relations

Google ads

Google ads

Link building

Link building

Social media

Social media

Buzz marketing

Buzz marketing

Agencja SEO Unit

Prosimy o przesyłanie adresu strony internetowej oraz danych kontaktowych w treści maila. Odpowiadamy w każdy dzień tygodnia, maksymalnie w przeciągu 24h.