Pozycjonowanie Sklepu

Pozycjonowanie sklepu internetowego to zespół wielu działań wymagających sprawnej koordynacji. Działania w tym obszarze nie ograniczają się jedynie do zwiększenia widoczności strony. Naszym celem jest również wywarcie bezpośredniego wpływu na zwiększenie sprzedaży. Wymaga to wykorzystania szeregu rozmaitych narzędzi, a także wiedzy specjalistów z różnych obszarów. Skuteczne pozycjonowanie sklepów Warszawa jest możliwe tylko z uwzględnieniem ich specyfiki, a także intensywnej promocji poszczególnych kategorii i produktów.

Pozycjonowanie Sklepów – na czym polega?

Podstawę działań pozycjonerskich w przypadku sklepów internetowych stanowią standardowe działania SEO. Tym samym nasza praca rozpoczyna się od dokonania audytu SEO. Następnie przygotowujemy plan działania dostosowany do potrzeb i możliwości Klienta. Gotową strategię przedstawiamy Klientowi do akceptacji, a następnie rozpoczynamy promocję sklepu w internecie, dzięki pozycjonowaniu produktów Warszawa. W ramach standardowych działań SEO dla sklepu wykonujemy:

  • optymalizację techniczną strony,
  • optymalizację estetyczną,
  • link-building,
  • dobór fraz kluczowych,
  • teksty pozycjonerskie dla witryny sklepu oraz dla stron zapleczowych.

Indywidualna strategia pozycjonowania produktów

Sklepy internetowy są bardzo zróżnicowane pod każdym niemal względem. Z perspektywy pozycjonowania sklepu internetowego istotna jest różnorodność oferty oraz jej bogactwo. Ogromne znaczenie ma również rodzaj produktów oferowanych przez dany podmiot. Biorąc to pod uwagę, a także uwzględniając wytyczne Google, przygotowujemy indywidualną strategię działania dla każdego Klienta. Odpowiadamy między innymi na następujące pytania:

 

  • W jakim stopniu skupić się na pozycjonowaniu lokalnym, a w jakim na pozycjonowaniu globalnym? –– W przypadku sklepów świadczących swoje usługi na ograniczonym obszarze pozycjonowanie globalne mija się z celem. W większym stopniu skupiamy się zatem na zdobyciu rynku lokalnego.
  • Które kategorie produktów promować najbardziej intensywnie? –– Odpowiedź na to pytanie wymaga określenia między innymi tego, które produkty budzą największe zainteresowanie Klientów.
  • Jaką rolę w kampanii powinny odegrać reklamy AdWords? Poniekąd jest to odpowiedź na pytanie, w jakim stopniu skupiamy się na promocji sklepu, a w jakim chcemy zareklamować poszczególne produkty.

Zajmujemy się pozycjonowaniem:

AdWords jako niezbędne narzędzie do pozycjonowania sklepu​

Docelowo sensem pozycjonowania sklepu jest zwiększenie sprzedaży. Dlatego też wyszukiwarki powinny doceniać nie tylko stronę główną, ale również podstrony i poszczególne produkty oferowane przez dany sklep. W tym celu wykonujemy pozycjonowanie produktów, a także wdrażamy kampanię AdWords. Nasze wieloletnie doświadczenie podparte statystykami udowadnia, że najlepsze kampanie AdWords opierają się na promocji poszczególnych produktów. Dobór konkretnych pozycji do aktualnie prowadzonej kampanii nie powinien być przypadkowy. W porozumieniu z Klientem wybieramy produkty, których promocja w danej chwili zagwarantuje najlepsze rezultaty. Działania związane z AdWords kontynuujemy i modyfikujemy w zależności od zmieniających się potrzeb oraz oferty sklepu naszego Klienta.

Bezpłatna wycena

Przygotujemy dla Ciebie ofertę w trzech wariantach

  • Pomoc w doborze słów kluczowych
  • Audyt SEO
  • Stosowanie skutecznych metod
  • Pozycjonowanie google map
  • Pozycjonowanie strony/sklepu
  • Bezpieczny link building
  • Stały opiekun do kontaktu
  • Monitoring pozycji
  • Raportowanie prowadzonych działań

Tworzenie stron

Tworzenie stron

Content marketing

Content marketing

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie

Public relations

Public relations

Google ads

Google ads

Link building

Link building

Social media

Social media

Buzz marketing

Buzz marketing

Agencja SEO Unit

Prosimy o przesyłanie adresu strony internetowej oraz danych kontaktowych w treści maila. Odpowiadamy w każdy dzień tygodnia, maksymalnie w przeciągu 24h.