Pozycjonowanie Marki

Pozycjonowanie kojarzone jest przede wszystkim z wyróżnieniem strony internetowej danej firmy na tle konkurencji. Jednak posiada ono również inne oblicza. Pozycjonowanie marki to zespół czynności, mających na celu wypromowanie brandu w ramach określonej strategii. Jest to kolejny obszar działań naszej agencji. Przygotujemy dla Ciebie strategię pozycjonowania marki, a następnie przeprowadzimy kampanię tak, aby Twoje produkty i usługi były kojarzone w określony sposób.

Podstawą skutecznej kampanii promocyjnej jest określenie specyfiki marki. Celem pozycjonowania marki jest wpływ na świadomość odbiorców poprzez przedstawienie im danej marki w określony sposób. Chodzi tutaj głównie o skojarzenia, jakie budzą produkty lub usługi desygnowane konkretnym logo. Działania w ramach pozycjonowania marki obejmują m.in.:
  • eksponowanie wyszczególnionych atrybutów produktów lub usług,
  • ukierunkowanie kampanii na osoby w określonym wieku lub określonej płci,
  • skupienie uwagi odbiorców na cenach produktów lub usług (przedstawienie ich jako tanie i dobre lub drogie i ekskluzywne)

Pozycjonowanie Marki – dlaczego jest tak ważne?

Docierasz do konkretnej grupy odbiorców

Odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie marki umożliwia Ci bezpośrednie dotarcie do grupy odbiorców najbardziej zainteresowanej Twoim produktem. Celem działań jest przekonanie tej właśnie grupy, że produkt czy usługa danej marki idealnie odpowiada jej potrzebom.

Efekty kampanii są widoczne przez lata

Istotą pozycjonowania marki jest wpływ na świadomość konsumentów. Intensywnie prowadzona kampania sprawia, że marka jest kojarzona w określony sposób. Długotrwałe działania umożliwiają uzyskanie trwałego efektu, dzięki czemu sukces kampanii przynosi korzyści nawet po latach.

Branding - Wypełniasz niszę

Przygotowanie strategii pozycjonowania branding Warszawa poprzedzamy analizą rynku. Znajdujemy niszę, którą może być np. brak dostępu do tanich produktów w danej branży. W takim przypadku ukierunkowujemy kampanię na przedstawienie danej marki jako taniej, a jednocześnie atrakcyjnej jakościowo.