Pozycjonowanie Stron Białystok

Prowadząc biznes w internecie pozycjonowanie stron Białystok to jeden z najważniejszych modeli reklamowych, dzięki któremu można zdobyć nowych klientów. Użytkownicy szukający informacji w wyszukiwarce Google chcą od razu otrzymać precyzyjną odpowiedz. Dlatego skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w województwie podlaskim rozpoczyna się od przebudowy strony, nie tylko pod wytyczne Google, ale również pod User Interface. UI to bardzo ważny czynnik, który wpływa na odczucia użytkownika poruszającego się na stronie. Zawsze warto sprawdzić i poprawić wszystkie parametry wpływające na poprawę dotarcia użytkownika do celu. Aby określić najkrótszą drogę dotarcia do konkretnego produktu, User Experience bada przebytą drogę pomiędzy klientem a końcowym produktem.
Po wprowadzeniu korekt pod użytkownika na System CMS (WordPress, Joomla, Html), jest wdrążana pełna optymalizacja SEO, bez której pozycjonowanie strony byłoby utrudnione. W dalszej części artykułu podajemy czynniki wprowadzane na stronę przy przeprowadzaniu optymalizacji SEO.

Agencja SEO Białystok

Jeżeli Twoim miejscem zamieszkania jest Białystok i potrzebujesz strony www lub pozycjonowania stron to masz szczęście, gdyż w tym rejonie działa nasza profesjonalna Agencja SEO Białystok (podlaskie) oferująca właśnie tworzenie stron internetowych. Korzystając z oferty naszej firmy można mieć pewność, że cały proces zostanie przeprowadzony w pełni fachowo, tworzenie stron to prawdziwa sztuka.
Przy już stworzonej stronie przystępujemy do wdrążeniu działań promocyjnych w internecie, głównie pozycjonowanie stron internetowych oraz zajmowanie się lokalną promocją marki.

Pozycjonowanie sklepów Białystok

Pozycjonowanie Sklepu

Agencja SEO Unit ma duże doświadczenie w pozycjonowaniu dużych sklepów internetowych z Białegostoku, jak i sklepów z innych regionów z małą ilością produktów. Przy każdym sklepie jest dobierana oddzielna taktyka z różnym modelem działań SEO. Pozycjonowanie sklepu na platformie Shoper, czy z oprogramowaniem Prestashop zawsze rozpoczyna się tak samo, czyli doborem słów kluczowych do pozycjonowania na długi ogon lub od razu na główne frazy. Specjalista SEO po dobraniu słów kluczowych przystępuje do optymalizacji sklepu, wprowadzane są na sklepie modyfikacje pod użytkownika oraz pod algorytm Google.
Poradzimy sobie z każdym sklepem oraz z każdą ilością produktów do pozycjonowania.

Jak działa pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce jest procesem dążącym do zwiększenia widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Takie działania mają na celu umieszczenia odnośnika do strony na jak najwyższej pozycji, najlepiej w TOP 3 na dane frazy kluczowe, np. “Strony Internetowe Białystok”.
Techniki prowadzące do odniesienia sukcesu są nie zawsze zgodne z wytycznymi podawanymi przez oficjalne kanały informacyjne Google. Działania SEO, które są wdrążane, systematycznie podnoszą wartość portalu, dzięki przestrzeganiu bezpiecznych zasad wyznaczonych przez algorytm, strona stabilnie utrzymuje się na wysokich miejscach.

Pozycjonowanie stron Białystok
SEO - Agencja pozycjonowanie

SEO (optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe)

SEO to “Search Engine Optimization” właśnie tak jest nazywane za granicami naszego państwa, za to w Polsce mówi się pozycjonowanie stron internetowych. Co można tłumaczyć w prosty sposób, umieszczenia odnośnika www na konkretne frazy kluczowe w wynikach wyszukiwania. Wszystkie działania SEO, które są prowadzone, nazywa się pozycjonowanie stron, czy jest robiona optymalizacja strony, czy prowadzony link building to nadal pozycjonowanie. Kolejność w wynikach wyszukiwania nie jest przypadkowa, serwisom nadaje się wartości, dzięki którym dana strona jest wyżej od innej. Strona, która będzie miała najwyższy współczynnik całkowity, będzie wyświetlana na wyższych pozycjach. Google uzna informacje na stronie za bardzo istotne, pasujące do zapytania wyszukiwanego przez użytkownika. Roboty Google będą pobierać dane ze stron i ustalać odpowiednią kolejność ułożenia wyników w wyszukiwarce.

Działanie algorytmu Google

Gogole potrafi często wprowadzać zmiany w algorytmie, przez co dokładne działanie algorytmu nie jest znane, ale można określić jakie czynniki wpływają na pozycjonowanie stron internetowych w wynikach lokalnych Białegostoku. Specjaliści SEO uważają, że ciągłe zmiany i aktualizacje poprawiają wyniki w internecie, dlatego przypadkowa strona z nierzetelnymi informacjami nie może znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania. Szukając informacji w internecie, można znaleźć listę około 200 czynników oddziaływujących na miejsce w rankingu stron. Google wprowadza do algorytmu modyfikacje nawet kilkaset razy w ciągu roku, są to duże zmiany, jak również niewielkie korekty dotyczące np. wyników mobilnych wyszukiwania, czy geolokalizacji w lokalnych wynikach rankingowych. To jakie zmiany zostaną wprowadzone, ma większe lub mniejsze znaczenie na pozycję strony w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Algorytm Google

Google nie podaje do wiadomości publicznej, jakie zostały wprowadzone zmiany w algorytmie. Tacy Specjaliści SEO od marketingu jak my robią badania i przeprowadzają testy na stronach zapleczowych, żeby lepiej zrozumieć nowe zmiany w algorytmie i na nich podstawie wysunąć wnioski. Dzięki robionym tekstom jesteśmy na bieżąco, a to ma ogromne znaczenie przy pozycjonowaniu stron w naturalnych wynikach.

Dzielimy SEO na dwie główne grupy, w których skład wchodzi optymalizacja oraz pozycjonowania. Te dwie grupy są najistotniejsze przy bezpiecznym pozycjonowaniu stron, bez nich nie udałoby się osiągnąć sukcesu. W skład optymalizacji wchodzą czynniki związane z działaniem strony oraz jej zawartością, natomiast w skład pozycjonowania wchodzi popularność strony w internecie, czyli jak często jest odwiedzana oraz jak często się o niej mówi w sieci.

0 lat
doświadczenia
0 +
projektów
0 +
pozycjonowanych fraz
0 %
profesjonalizm

FAQ - PYTANIA I ODPOWIEDZI

To najczęściej zadawane pytanie przy pierwszej rozmowie, odpowiedz, nie nie jest prosta. Przeznaczony budżet na działania SEO jest dobierany indywidualnie na początku współpracy. Cena zależy od branży, konkurencji, modelu rozliczeniowego, aktualnie zajmowanych pozycji, jakości strony oraz historii domeny.

Pozycjonowanie stron w naturalnych wynikach to proces długofalowy, efekty potrafią być widoczne już po kilku tygodniach, ale bywa, że trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Wszystko zależy od wielkości konkurencji oraz trudności danej frazy.

Przy współpracy jest przyznawany dostęp do panelu, w którym można sprawdzać codziennie aktualne zajmowane miejsca przez stronę internetową w wyszukiwarce. Raport miesięczny jest w formie pisemnej oraz ze statystykami widoczności strony w Google.

Okres na jaki jest podpisana umowa, zależy od modelu rozliczeniowego, najkrótsze umowy dotyczące SEO są na pół roku.

Zmiany wprowadzane na stronę odgrywają dużą rolę w pozycjonowaniu, dlatego zawsze należy wprowadzić optymalizację SEO. Również częsta aktualizacja oraz dodawanie contentu na stronę jest pozytywnie odbierane przez algorytm wyszukiwarki.

Agencja SEO Unit zajmuje się w dużej mierze pozycjonowaniem stron oraz sklepów internetowych dla dużych przedsiębiorstw oraz dla lokalnych firm, również z Białegostoku przy stronach ze sprzedażą produktów lub usług.

Wycena pozycjonowania strony:

Aktualne czynniki wpływające na Pozycjonowanie stron internetowych w 2021 roku.

Agencja SEO Unit na bazie doświadczenia i wiedzy przygotowała poniżej czynniki związane z optymalizacją stron internetowych brane pod uwagę przez algorytm Google:

Adres domeny www

1. Wiek domeny: Czym domena starsza, tym strona dostaje więcej punktów rankingowych w algorytmie.
2. Słowo pozycjonowane w nazwie domeny: Słowo kluczowe w nazwie domeny ma znaczenie przy linkowaniu strony samym linkiem URL.
3. Fraza na początku nazwy domeny: Nazwa domeny, która rozpoczyna się słowem kluczowym, ma przewagę nad stroną, która nie ma słów w nazwie lub jeżeli ma na końcu URL-a.
4. Słowo kluczowe w nazwie subdomeny
5. Długość rejestracji domeny: Ważne domeny są rejestrowane na kilka lat w przód, dlatego można brać to pod uwagę jako istotny czynnik.
6. Dokładnie dopasowana nazwa domeny (Exact Match Domain): Precyzyjna nazwa domeny pokrywająca się z frazą pozycjonowaną.
7. Dane z WHOIS: Włączona ochrona prywatności.
8. Dane z WHOIS: Google może identyfikować konkretnego człowieka jako spamera, za jego wcześniejsze działania, przez co potrafi badać inne strony należące do tej osoby.
9. Historia domeny: Google przy zmianie właściciela domeny potrafi zresetować historię domeny oraz przestać przekazywać moc linków kierujących do strony sprzed rejestracji.
10. Krajowe rozszerzenie TLD: Kod państwa w nazwie domeny (.p, .fr, .es, .de) dobrze wpływa na pozycje dla wyników krajowych, ale zmniejsza wartość na globalne wyniki.
Rozszerzenie TLD

Optymalizacja kodu strony

11. Słowo kluczowe w Title: Istotny czynnik, który pokazuje Google jaką zawartość ma dana strona.
12. Meta tag (description)
13. Fraza pozycjonowana na początku Title: Słowa kluczowe na początku tytułu są skuteczniejsze.
14. LSI w tagach i opisach: Semantyczne słowa kluczowe używane w title oraz nagłówkach pomagają google rozróżnić synonimy, działają również jako trafność contentu.
15. Nagłówek h1: Najważniejszy nagłówek, warto umieścić w nim słowa kluczowe. Poprawne ułożenie nagłówków wpływa znacząco na strukturę strony i tym samym widoczność przez wyszukiwarkę. Na pozycjonowanie lokalne umieszczenie w nagłówku nazwy miasta Białystok, również wpływa pozytywnie na zajmowane pozycje.
Nagłówek h1 Białystok
16. Ilość używanej frazy: Odpowiednia ilość słowa kluczowego w treści jest uznawana za trafność strony dla zapytania użytkownika. Jednakże używanie nadmiernej ilości frazy może zostać uznane za negatywne działania i tym samym grozi to nałożeniem kary na stronę.
17. Semantyczne słowa kluczowe (LSI): Wyrażenia semantyczne ułatwiają sklasyfikowanie contentu w obrębie serwisu.
18. Długość treści: Większa ilość dobrej jakości treści, daje sygnał, że odpowiedz na zadane zapytanie zostało dogłębnie wyjaśnione. Merytoryczne treści w dużej ilości poprawiają zajmowaną pozycje w serpach.
19. Szybkość wczytywanej strony html: Prędkość ładowania kodu strony wpływa nie tylko na odczucia użytkownika, ale jest brana pod uwagę przy ocenie strony przez algorytm. Roboty Google wykrywają jakie rozmiary mają pliki na stronie w wersji komputerowej oraz mobilnej, dokładnie skanują całą witrynę i nadają punktację, którą można sprawdzić na PageSpeed Insights.
Szybkość strony internetowej
20. Kopiowanie treści: Im więcej powtarzającej się treści w całym serwisie, tym bardziej negatywnie odczuwalne będzie miało to na zajmowane pozycje.
21. Aktualizowanie contentu: Przy wprowadzeniu update Google Caffeine, nowe treści umieszczane w witrynie dają sygnał algorytmowi, że informacje znajdujące się na stronie są aktualne. Umieszczanie często aktualnych newsów z danej branży, pozwala wyświetlać stronę wysoko w wyszukiwaniach "Wiadomości".
22. Liczba nowych treści: Dodanie nowych podstron lub usunięcie ich jest znacznie istotniejszym elementem, aniżeli dodanie kilku słów.
23. Czas aktualizacji strony: Dodawanie nowych podstron z treściami codziennie wpływa na świeżość strony.
24. Rozmieszczenie słów: Słowa kluczowe, które znajdują się wysoko w kodzie strony, dają sygnał, że są bardziej znaczące.
25. Rel=Canonical: Przy pomocy tego wskaźnika można zapobiec duplikowania treści.
26. Wczytywanie strony w przeglądarce Chrome: Odczucia użytkowników przebywających na stronie nie mogą być zaburzone przez niepotrzebne elementy, które są rozmieszczone wewnątrz witryny i utrudniają poruszanie.
27. Optymalizacja grafik: Używanie podpisów w obrazkach, takich jak alt, tytuł, podpis, wysyła sygnał o trafności obrazu ukazanego na zdjęciu.
28. Nagłówki h2, h3: Ilość zawartych słów kluczowych w tytułach informuje wyszukiwarkę o czym jest zawartość strony, jak również prawidłowe rozmieszczenie nagłówków działa pozytywnie na przekazaniu ważnych informacji robotom Google.
29. Słowa kluczowe- kolejność: Precyzyjne rozmieszczeni fraz kluczowych w odpowiedniej kolejności.
30. Poprawna pisownia: Gramatyka i ortografia mogą wpływać na ocenę zawartości contentu.
31. Dystrybuowanie treści: Strona zawierająca treści z innych stron znajdujących się w internecie może zostać zafiltrowana i tym samym wyindeksowana z Google.
32. Treści uzupełniające: Dodatkowa zawartość, np. aplikacji wewnątrz strony, kalkulator brutto na netto, czy przelicznik walut, poprawia wskaźnik jakości strony.
33. Linki wychodzące: Strony, do których jest linkowanie wychodzące, muszą mieć wysokie wskaźniki w Google.
34. Frazy w linkach: Gogole może brać pod uwagę linkowanie do stron, które łączą się linkami i tym samym przekazują informację o trafności.
35. Linki wychodzące - minus: Duża liczba linków wychodzących z parametrem dofollow może spowodować obniżenie rankingu strony, a tym samym zepchnąć ją na dalsze pozycje.
36. Multimedia: Grafiki, obrazki, filmy mogą wpływać pozytywnie na witrynę.
37. Czytelność strony: Poziom treści musi być na odpowiednim poziomie, merytoryczne teksty wysokiej jakości. Inaczej algorytm uzna je za treści mało istotne, a może nawet za wodolejstwo.
38. Linkowanie wewnętrzne: Ilość prowadzących linków do głównych podstron, daje informacje o ważności tych podstron w porównaniu do reszty serwisu.
39. Jakość linków wewnątrz strony: Linki wewnętrzne z podstron o wysokim PageRank, przekazują więcej mocy niż linki z podstron nieautorytatywnych.
40. Niedziałające linki: Duża ilość linków z błędem 404 może być oznaką zaniedbania strony.
41. Linki partnerskie: Zbyt duża ilość linków do stron partnerskich może dać negatywne efekty.
42. PageRank: Wysoki PageRank nadany stronie wpływa korzystniej na jej pozycjonowanie.
43. Długość adresów URL: Na podstawie badań Search Engine Journal zbyt duża długość adresów URL może obniża pozycje strony w wyszukiwarce.
44. Ścieżka URL: Wartość podstrony na najwyższym poziomie ma większy autorytet (https://seounit.pl/pozycjonowanie-bialystok/).
45. Walidacji W3C: Błędy w kodzie strony oznaczają witrynę jako słabą, mało czytelną, przez co roboty Google nadają niższą wartość PR stronie.
46. Autorytet domeny (DA): Czynnik rankingu wyszukiwarki, który został opracowany przez firmę MOZ, brane są pod uwagę parametry określające konkurencyjność witryny. Wskaźnik wylicza wartość strony na podstawie linków przychodzących. Content publikowany na domenie z wysokim DA, będzie wyświetlany na wysokich pozycjach w wyszukiwarce.
47. Ręczne działania: W nieoficjalnych notkach mówi się o redaktorach, którzy mogą ręcznie wprowadzać zmiany dotyczące stron widzianych przez algorytm, przez co mają wpływ na wyniki wyszukiwania. Redaktorzy mogę nałożyć ręcznie np. filtr na stronę. Takie dane są widoczne w narzędziu Google Search Console.
48. Kategoria strony: Publikacje ściśle związane z główną tematycznością witryny, są uznawane za trafniejsze, a tym samym ich wartość Google jest odbierana za bardziej rzetelną oraz sprawdzoną.
49. Frazy w adresach kategorii.
50. Źródła informacji: Stosując cytaty nawiązujące do źródła np. prac naukowych, jest oznaką wartości treści. Umieszczeni odnośnika do strony źródła z parametrem nofollow, również może wpływać pozytywnie na odbiór całej stron.
51. Lista punktowa: Google oraz użytkownicy nie lubią zlanych tekstów, bardziej przyjazne pod algorytm jest stosowanie numerowanych list.
52. Strona wyświetlana na inne frazy: Strona zajmująca wysokie pozycje na inne słowa kluczowe niż pozycjonowane może pokazywać algorytmowi o jakości całego serwisu.
53. Wiek zawartości strony: Treści na stronach często aktualizowanych, które zostały umieszczone wcześniej, mają większą wartość, a tym samym Google uważa je za cenniejsze da użytkownika.
54. Mapa strony: Nadawanie priorytetów w mapie strony, czyni stronę cenniejszą o wyższej jakości.
55. UI (User Interface): Strona zaprojektowana zgodnie z prawidłowym interfejsem pod użytkownika. Jeżeli układ strony nie jest przyjazny dla osoby poruszającej się po niej, Google może obniżyć jakość strony.
56. Nowe domeny z małą ilością contentu: Strony o małej wartości merytorycznej, niezawierające dużych ilości materiałów, są odbierane przez Google za nieprzydatne dla użytkownika, a tym samym ich pozycja zostanie obniżona w wynikach wyszukiwania.
57. Użyteczność zawartości strony: Roboty Google odróżniają jakość zawartej treści na stronie. Potrafią sprawdzić, czy użytkownika wchodząc na dany portal, dostanie pełną odpowiedz na zadane zapytanie.

Optymalizacja na poziomie witryny

58. Architektura strony: Zawartość strony, stworzona w odpowiedniej strukturze daje algorytmowi sygnały o tematyczności wewnątrz strony.
59. Liczba podstron: Wielkości portalu jest jednym z czynników wyznaczających jakość domeny.
liczba podstron
60. Nawigacja okruszków (Breadcrumbs): Ścieżka pokazująca aktualne miejsce użytkownika na stronie. Element interfejsu użytkownika pozwalający wrócić do poprzedniej zawartości przy pomocy nawigacji hiperłącza.
Nawigacja pozycjonowanie Podlaskie
61. Unikalne, wartościowe treści: Nowe informacje, których nie ma jeszcze w internecie dostają dodatkowe punkty w algorytmie. Treści, które nie są unikalne lub mało istotne dla użytkownika mają nadawany mały priorytet i tym samym zostaną wyświetlane w dalszej kolejności.
62. Dane kontaktowe: Umieszczenie informacji o firmie, adres, numer telefonu, mail, nip, jest pozytywnie odbierane przez algorytm, zwłaszcza jeżeli dane ze strony pokrywają się z danymi z WHOIS.
63. TrustRank (TR): Ocena jakości strony internetowej opracowana przez Jana Pedersena z Yahoo, (metoda odsiewania stron będących spamem). Chodzi głównie o linki prowadzące do strony o niskiej jakości, które obniżają zaufanie domeny. Linki przychodzące ze stron o wysokim współczynniku TR, cieszą się wysokim zaufaniem i tym zwiększają wskaźniki rankingowe docelowej domeny. z WHOIS.
Wskaźnik TrustRank
64. Przestoje serwisu: Częste przestoje działania witryny z przyczyn technicznych potrafią istotnie obniżyć pozycje w wyszukiwarce, dlatego ważne, by nabyć dobry i szybki hosting.
65. Geolokalizacja serwera: Miejsce, w jakim znajduje się domena, może mieć znaczenie na pozycjonowanie strony internetowej.
66. Certyfikat SSL: W oficjalnych wiadomościach Google wyszło potwierdzenie o możliwym obniżeniu wartości stron bez https://
67. Regulamin, polityka prywatności, RODO: Informacja dla Google o zaufaniu witryny.
68. Mobilna wersja strony: Poprawne wyświetlanie strony na urządzeniach mobilnych: smartfonach, ipodach, tabletach, ma duże znaczenie na odczucia użytkownika poruszającego się w internecie. Strona responsywna jest lepiej postrzegane przez algorytm Google, dlatego warto zwrócić uwagę na prawidłowe i szybkie wyświetlanie wersji strony desktopowej.
Mobilna wersja strony internetowej SEO Unit
69. Duplikowane opisy meta: Powielanie zawieranych opisów w meta tag może wpływać negatywnie na stronę.
70. YouTube: Filmy umieszczane na portalu YouTube dostają dodatkowe punkty w rankingu.
71. Czas spędzony na stronie: Wskaźnik odrzuceń spędzonego czasu przez użytkownika na stronie internetowej, przekazuje informacje Google o funkcjonalności strony i zawartych tam cennych informacjach.
72. Analytics i Google Search Console: Podpięcie strony pod te narzędzia może wpływać na ranking domeny.
Pozycjonowania stron internetowych 2020 rok - statystyki

Ważnym czynnikiem jest Link Building

Link Building obok optymalizacji strony jest głównym sposobem na wypozycjonowanie strony Białystok, bez wprowadzenia poprawnego linkowania nie uda się osiągnąć wysokich pozycji (najlepiej zamówić Audyt SEO, w którym będą wyszczególnione aktualne linki przychodzące oraz linki, które należy stosować). Są różne sposoby prowadzenia linkowania do strony, przy każdym projekcie należy mieć na uwadze linki prowadzące do stron konkurencji, dlatego warto sprawdzać profil stosowany przez aktualne strony znajdujące się na pierwszym miejscach.

Linkowanie przychodzące: Polega na zdobyciu jak najlepszej jakości linków prowadzących do strony, Google uznaje wtedy stronę za bardziej popularną, o której się mówi w sieci, dzięki temu strona zyskuje dodatkowe punkty w algorytmie. Zdobywane linki muszą pochodzić ze stron o wysokich wartościach, czym link umieszczony na lepszej stronie, tym przekaże więcej mocy stronie linkowanej.

Linkowanie wewnętrzne: Jest wprowadzone w obrębie jednej witryny, najczęściej stosuje się linkowanie wewnętrzne z górnego menu, z bocznego menu, ze stopki, rzadziej używa się linkowania z wewnątrz artykułów. Roboty Google poruszając się na stronie dostają sygnały, które podstrony są najistotniejsze dla robotów oraz które przekazują dużą wartość merytoryczną dla użytkownika.
Użytkownik może wtedy poruszać się płynie po witrynie, a dzięki temu spędza więcej czasu na stronie, co również ma znaczenie na pozytywny profil strony w Google. Umieszczanie odnośników wewnątrz strony w dużej ilości może wpłynąć negatywnie, przez co strona może dostać kare.

Statystyki linków zwrotnych

Linkowanie naturalne: Cenne linki umieszczane przez internautów, którzy uznają zawartość strony za ważną. Linki przekazującą istotne informacje o jakości materiałów Google, świadczą o przydatności contentu umieszczanego na stronie. Przy pozycjonowaniu strony stosuje się profil linków wyglądający w naturalny sposób, jakby internauci sami umieszczali odnośniki do strony.
Tak, właśnie przechodzimy na linkowanie sztuczne, wyglądające naturalnie. Linki sztuczne są dodawane samodzielnie lub przez wynajętą agencję od pozycjonowania stron. Pozyskiwanie linków przy pomocy umieszczenia odnośnika do strony w miejscach wyglądających naturalnie dla robotów działa dobre efekty, właśnie takich miejsc do linkowania się poszukuje. Przy złym modelu linkowania, czyli zbyt duża lub zbyt słaba jakość linków może prowadzić do nałożenia filtra, a tym samym pozycje witryny zostaną obniżone lub strona całkiem będzie wyindexowana z wyszukiwarki.

Tworzenie stron

Tworzenie stron

Content marketing

Content marketing

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie

Social media

Social media

Google ads

Google ads

Link building

Link building

Agencja SEO Unit

Prosimy o przesyłanie adresu strony internetowej oraz danych kontaktowych w treści maila. Odpowiadamy w każdy dzień tygodnia, maksymalnie w przeciągu 24h.