biuro@seounit.pl | +48 518 641 554  

Prowadzenie fanpage – oferta

Twoja oferta brzmi „zlecę prowadzenie fanpage”? W kompleksowy sposób odpowiadamy na potrzeby stawiane przez firmy działające w dowolnej branży.

Jesteś właścicielem niewielkiego przedsiębiorstwa usługowego i dopiero chcesz wkroczyć w świat social mediów, wykorzystując ich reklamowe możliwości? A może marka ma już ustabilizowaną pozycję na rynku, ale nie masz czasu na samodzielne prowadzenie firmowego fanpage i chcesz powierzyć to zadanie specjalistom w swoim fachu?

Usługi przygotowaliśmy właśnie dla osób takich, jak Ty. Pomożemy Ci założyć fanpage na Facebooku i utrzymać zainteresowanie użytkowników.

Kompleksowa oferta Agencji obejmuje:
  • utworzenie strony, wypełnienie jej odpowiednio dopasowaną treścią i grafikami,
  • zoptymalizowanie fanpage pod wskazane cele biznesowe (w przypadku, gdy prowadzisz już profil),
  • prowadzenie strony (przygotowanie treści i grafik na kanał wraz z ich publikacją – według ustalonego harmonogramu),
  • bieżącą obsługę i moderowanie fanpage (nawiązywanie relacji z fanami, odpowiadanie na pytania, moderowanie dyskusji itp.),
  • organizację akcji specjalnych (ciekawe konkursy i inne wydarzenia).
  • Nie tylko zdobywamy fanów i polubienia profilu czy publikowanych treści, ale i angażujemy odbiorców do dyskusji, na bieżąco monitorujemy ich działania i staramy się stworzyć wrażenie wysłuchania nawet mniej zadowolonych użytkowników, aby promocja przynosiła wymierne efekty dla firmy.


    Reklama na Facebooku

    Lublin, Warszawa, Poznań, Wrocław

    W ofercie znalazła się także reklama na Facebooku. Portal ten stanowi idealnie stargetowane mediów promocyjne – można tutaj dotrzeć do użytkowników określonej płci, z danej grupy wiekowej, demograficznej, społecznej (wykształcenie, miejsce pracy, status związku). Na FB często ludzie dzielą się swoimi pasjami, co daje ogromne możliwości jeszcze bardziej precyzyjnego targetowania reklamy.

    Podczas projektowania kampanii, bierzemy pod uwagę, że jednemu użytkownikowi może jednocześnie wyświetlać się nawet kilkanaście reklam, dlatego przekazy optymalizujemy nie tylko pod kątem grupy docelowej, ale i dobieramy konkretny wariant dopasowany do branży, specyfiki produktu lub usługi (płatność za ilość kliknięć – CPC, tysiąc odsłon – CPM, wykonanie akcji) oraz projektujemy przekazy, które przyciągają wzrok.

    To pozwala najlepiej wykorzystać budżet przeznaczony na kampanię. Stały monitoring gwarantuje również ewentualną korektę kampanii.