biuro@seounit.pl | +48 518 641 554  

Czym jest kampania Adwords i dlaczego warto w nią zainwestować?

Warszawa

Marketing w wyszukiwarkach pozwala przyciągnąć nowych użytkowników na stronę firmy lub sklepu internetowego. Zwiększenie ruchu przekłada się na rozpoznawalność marki i umożliwia promocję oferty.

Kampanie Google AdWords są alternatywą dla naturalnego pozycjonowania. Pozwalają one szybko i skutecznie wesprzeć proces sprzedażowy firmy. Reklamy opierają się o system PPC (Pay Per Click), czyli opłaty za każde kliknięcie. Opłaty są uzależnione od popularności wybranych fraz (ich konkurencyjności), pozycji komunikatu reklamowego oraz innych czynników. To pozwala wąsko targetować przekazy.

Google pozwala na wyświetlanie nie tylko reklam tekstowych, ale także produktowych oraz graficznych, co daje możliwość dopasowania rodzaju kampanii do specyfiki konkretnych usług lub produktów. Płatność wyłącznie za efekt umożliwia odpowiednie rozplanowanie nawet niewielkiego budżetu przeznaczonego na reklamę. Klient nie płaci za samo wyświetlanie przekazu, ale jedynie za podjęte działania użytkowników (wyświetlenie strony, akceptację koszyka zakupowego w sklepie internetowym).


Kampanie Google AdWords – rodzaje:

  • linki sponsorowane (reklama tekstowa),
  • remarketing,
  • reklamę graficzną,
  • reklamę produktową (Google Shopping).
  • Linki sponsorowane Google wyświetla na pierwszej stronie – tuż nad naturalnymi wynikami wyszukiwania. Skierowanie przekazu na odpowiednie słowo kluczowe, pozwala dotrzeć do osób zainteresowanych daną ofertą. Można tutaj poinformować Internautów o produktach lub usługach, przedstawić cenniki oraz wyeksponować oferty specjalne (np. wyprzedaże, rabaty, promocje). Przekaz zakończony jest wezwaniem do działania, co zachęca użytkownika do kliknięcia.


    Reklamy graficzne pojawiają się w serwisach sieci reklamowej wyszukiwarki Google (m.in. Onet, Gazeta.pl). Dobrze sprawdzają się do promowania wizerunku marki i budowania jej pozycji w świadomości odbiorców.


    Remarketing ma formę tekstową lub graficzną. Są to przekazy stanowiące rodzaj przypomnienia oraz nakłonienia Klienta do powrotu na wcześniej odwiedzoną stronę. Reklamy są wyświetlane na innych stronach odwiedzanych przez użytkownika („podążają za nim”). W ten sposób można odzyskać porzucone koszyki lub zaniechane kontakty (szacuje się, że nawet do 73%).



    Google Shopping (reklamy produktowe) to forma reklamy w wyszukiwarkach stworzona głównie z myślą o sklepach internetowych, które oferują rozległy asortyment. W ramach Google AdWords można wtedy organizować towary na koncie Google Merchant Center. W komunikacie reklamowym można zawrzeć m.in.:

  • nazwę sklepu,
  • nazwę produktów,
  • cenę.
  • Agencja SEM – kompleksowe kampanie AdWords

    Lublin, Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków

    Agencja interaktywna SEO Unit oferuje skuteczną promocję marki w Internecie. Przeprowadzamy kampanie reklamowe Google AdWords w Lublinie (naszą ofertę kierujemy w stronę firm z całej Polski) szyte na miarę indywidualnych potrzeb.

    Jako agencja SEM zrealizowaliśmy kampanie marketingu w wyszukiwarkach dla firm oraz sklepów internetowych z wielu branż. Solidne podstawy i branżową wiedzę łączymy ze stałym poszerzaniem swoich umiejętności. Śledzimy komunikaty Google i możliwości reklamowe najpopularniejszej wyszukiwarki świata, testujemy nowe rozwiązania pod kątem zapotrzebowania Klientów.

    Zajmujemy się:

  • sprecyzowaniem grupy docelowej,.
  • doborem słów kluczowych,.
  • rozplanowaniem budżetu reklamowego,
  • stworzeniem profesjonalnych komunikatów reklamowych,
  • doborem grafiki,
  • konfiguracją kampanii AdWords,
  • monitoringiem przebiegu kampanii,
  • pomiarem efektów.
  • Każdą kampanię SEM koncentrujemy na indywidualnej strategii, przygotowanej pod kątem zwiększenia konwersji, ponieważ doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że Klientom zależy przede wszystkim na regularnym wzroście wskaźnika ROI (Zwrot z Inwestycji). Zawsze dostarczamy statystyki, aby zlecający sam mógł oceniać efekty prowadzonych działań.